Zapraszamy na nasz blog

Reklamacje i zwroty

WARUNKI GWARANCJI

  1. Produkty sprzedawane przez Sklep są objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt z naszym Sklepem.
  2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedającego.
  3. W razie uwzględnienia istnienia wady Sklep wymieni wadliwy produkt na wolny od wad lub wadę usunie według żądania Klienta, chyba że spełnienie sposobu określonego przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby niewspółmiernych kosztów.


RĘKOJMIA

  1. Na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego sprzedający wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia)
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia)
  3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona od chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  4. Konsument nie może odstąpić od umowy jeśli wada jest nieistotna.
  5. Jeżeli rzecz ma wadę Konsument może:
    • Zadać wymiany na rzecz wolna od wad;
    • Zadać usunięcia wady.
  1. Sprzedający w ciągu czternastu dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  2. Sprzedający jest obowiązany wymieniać rzecz wadliwą na wolna od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  3. Sprzedający może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umowa, wymagałoby nadmiernych kosztów.
  4. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na dres reklamacyjny.
  5. Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsumentowi, na podstawie art. 27 Prawda konsumenckiego przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy zgłoszenie odstąpienia od umowy przed jego upływem.
  3. Zgłoszenia odstąpienia od umowy Konsument może dokonać wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@przemile.pl
  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail otrzymanie zgłoszenia odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym zgłosił odstąpienie od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmiejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli plomby opakowania zostały naruszone. Produkty bez folii lub bez plomb nie podlegają zwrotowi. 
  10. Sprzedający po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktu od Konsumenta zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności.
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Warunkowy dostęp do sklepu

Strona przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich.


Czy  ukończył (a/e) ś  18 lat?